2025
MOON MELT
MOON MELT
DETTE ER EN FIKTIV OPGAVE STILLET AF CHATGPT.
OPGAVEN LØD PÅ EN VISUEL IDENTITET SAMT LOGODESIGN TIL MOON MELT, ET SPIRITUELT SELFCARE BRAND, SOM SÆLGER PRODUKTER SÅSOM KRYSTALLER, SOYA LYS OG MÅNE KALENDERE.
DETTE ER EN FIKTIV OPGAVE STILLET AF CHATGPT.
OPGAVEN LØD PÅ EN VISUEL IDENTITET SAMT LOGODESIGN TIL MOON MELT, ET SPIRITUELT SELFCARE BRAND, SOM SÆLGER PRODUKTER SÅSOM KRYSTALLER, SOYA LYS OG MÅNE KALENDERE.






"ELEVATE YOUR SELF-CARE WITH MOON-ALIGNED ESSENTIALS"
Målgruppe: Et brand til de kvalitetsbevidste kvinder alderen 20-40 år, som ønsker produkter der bidrager med ro, elegance og balance i hverdagen.
Målgruppe: Et brand til de kvalitetsbevidste kvinder alderen 20-40 år, som ønsker produkter der bidrager med ro, elegance og balance i hverdagen.
Den perfekte fusion mellem spiritualitet, kvalitet og eksklusivitet.
Jeg ønskede at skabe en stilren branding, med modige farver. En farvepalette som udviste ro og balance, samt elegance, eksklusivitet og havde høj genkendelighed.
Jeg ønskede at skabe en stilren branding, med modige farver. En farvepalette som udviste ro og balance, samt elegance, eksklusivitet og havde høj genkendelighed.
Tankerne bag logoet
I de to cirkler skabes månens cyklus gennem de fire månefaser. De to cirkler som sammen skaber månens fusion, opstår logoet ved at "smelte" sammen. Hermed skabt, et enkelt, gennemtænkt og meningsfuldt logo.






Tankerne bag logoet
I de to cirkler skabes månens cyklus gennem de fire månefaser. De to cirkler som sammen skaber månens fusion, opstår logoet ved at "smelte" sammen. Hermed skabt, et enkelt, gennemtænkt og meningsfuldt logo.








