2024
SASSY MARKETING
SASSY MARKETING
SASSY MARKETING
OPGAVEN LØD PÅ AT SKABE WOW-FAKTOR-BRANDING MED ET MULTIMEDIEBUREAU SOM VI KUNNE SE OM SELV SKABE, NÅR VI NÅR DEN ANDEN SIDE AF UDDANNELSEN.
DENNE OPGAVE ER FIKTIK OG ER UDARBEJDE I FÆLLESSKAB MED MIN STUDIEGRUPPE PÅ 2. SEMESTER.
OPGAVEN LØD PÅ AT SKABE WOW-FAKTOR-BRANDING MED ET MULTIMEDIEBUREAU SOM VI KUNNE SE OM SELV SKABE, NÅR VI NÅR DEN ANDEN SIDE AF UDDANNELSEN.
DENNE OPGAVE ER FIKTIK OG ER UDARBEJDE I FÆLLESSKAB MED MIN STUDIEGRUPPE PÅ 2. SEMESTER.


SCRAP BOOK LOOK
SCRAP BOOK LOOK
Vores bureau bygger på en branding tiltænkt målgruppen kvindelige iværksættere indenfor detail branchen, derfor var inspirationen fra filmen Mean Girls, et nemt valg - ikonisk film!
Vores bureau bygger på en branding tiltænkt målgruppen kvindelige iværksættere indenfor detail branchen, derfor var inspirationen fra filmen Mean Girls, et nemt valg - ikonisk film!
Vores bureau bygger på en branding tiltænkt målgruppen kvindelige iværksættere indenfor detail branchen, derfor var inspirationen fra filmen Mean Girls, et nemt valg - ikonisk film!





WOW FAKTOR
Vi ønskede at skabe et fangende førstehåndsindtryk ved brug af anderledes elementer, såsom vores header som bestod af knapper bygget på tape-ikoner.
DESIGN GUIDE
Som en del af opgaven skulle vi udarbejde en design guide. Her samlede vi hele identiteten for vores virksomhed, såsom tone of voice, vision, mission og grafiske elementer.

WOW FAKTOR
Vi ønskede at skabe et fangende førstehåndsindtryk ved brug af anderledes elementer, såsom vores header som bestod af knapper bygget på tape-ikoner.
Vi ønskede at skabe et fangende førstehåndsindtryk ved brug af anderledes elementer, såsom vores header som bestod af knapper bygget på tape-ikoner.
DESIGN GUIDE
Som en del af opgaven skulle vi udarbejde en design guide. Her samlede vi hele identiteten for vores virksomhed, såsom tone of voice, vision, mission og grafiske elementer.
Som en del af opgaven skulle vi udarbejde en design guide. Her samlede vi hele identiteten for vores virksomhed, såsom tone of voice, vision, mission og grafiske elementer.